Команда британських експертів з FFT Datalab, де проводять незалежні дослідження у сфері освіти, під час аналізу статистичних даних показала, що дівчатка, які навчаються в жіночих школах, краще складають іспити, ніж їхні однолітки зі змішаних шкіл, і перевершують хлопчиків зі шкіл тільки для хлопчиків.
Одностатеві та змішані школи
— Учні, які відвідують одностатеві школи, досягають кращих результатів на іспитах GCSE, ніж у середньому по країні, — зазначив головний статистик FFT Дейв Томсон.
Однак, за словами експерта, ця різниця майже зникає, коли порівнюють успіхи в навчанні учнів, які відвідують одностатеві школи, з учнями, які ходять до змішаних шкіл.
Томсон пояснив, що ця дуже невелика різниця в школах для дівчаток еквівалентна десятій частині поліпшення оцінок з кожного предмета на випускних іспитах GCSE.
Жіноче суспільство та культура досягнень
Тим часом директорка неселективної школи для дівчаток у Лондоні Кет П’ю висунула припущення щодо того, чому дівчатка навчаються краще в одностатевих школах.
Воно полягає в тому, що жіноче суспільство сприяє культурі досягнень, коли дівчатка заохочують успіхи одна одної та можуть пишатися своїми хорошими оцінками в навчанні без будь-яких обмежень.
Попередні дослідження
Як зазначила Донна Стівенс, виконавча директорка Асоціації, яка представляє державні та незалежні школи для дівчаток Великої Британії, результати аналізу підтверджують попередні дослідження.
За її словами, вчені раніше показали, що дівчатка процвітають у середовищі, орієнтованому винятково на них, і з більшою ймовірністю досягають успіхів у таких предметах, як математика, природничі науки та інформатика.
Крім того, за словами Стівенс, хлопчики зовні більш упевнені в собі, що може впливати на впевненість у собі деяких дівчаток.
Таким чином експерти резюмують, що дівчаткам необхідно надати простір, на який вони заслуговують, для повного розвитку свого потенціалу і для усвідомленого вибору інтересів, предметів і кар’єри.