Суд оцінив душевні муки: сінгапурська авіакомпанія заплатить незадоволеним пасажирам £2 тис.

Валентина Андрейко журналістка
салон літака

Авіакомпанія Singapore Airlines заплатить пасажирам бізнес-класу понад £2 тис. за “душевні страждання” через те, що їхні сидіння не відкидалися і подружжя не спало протягом 4 год. 50 хв. польоту з Хайдарабаду до Сінгапуру.

Поліцейський знав свої права

Анджалі та Раві Гупти заплатили приблизно £638 (66 750 індійських рупій) за кожен квиток з Індії до Австралії з зупинкою в Сінгапурі. Це на 460 фунтів більше, ніж вартував би один квиток в економ-класі.

Пан Гупта є генеральним директором поліції південного індійського штату Телангана. Він подав до суду і виграв.

Авіакомпанія також заплатить за покриття витрат, пов’язаних зі скаргою.

Керівництво Singapore Airlines визнало свою провину в технічній несправності механізмів крісел пасажирів.

Подружжю запропонували низку бонусів на подальші польоти літаками авіакомпанії, але Гупти відмовилися і вирішили обрати гроші.