Боротьба з курінням: більшість українців підтримують антитютюнові заходи

Ольга Боднарчук редактор
боротьба з курінням

Більшість українців підтримують антитютюнові заходи для запобігання поширенню куріння серед молоді.

Про це свідчать результати всеукраїнського опитування, проведеного у грудні 2023 року. Їх презентував координатор проєктів Київського міжнародного інституту соціології Олександр Щербатюк.

Обмеження щодо куріння: реакція українців

За результатами опитування, заборону реклами електронних пристроїв для паління підтримують 79% українців.

Ще 77% опитаних погоджуються із забороною видимого розміщення пачок тютюнових виробів у місцях торгівлі.

Абсолютну заборону ароматизованих тютюнових виробів підтримали 67%.

65% опитаних визнали необхідність підвищення податків, щоб зменшити доступність виробів для дітей.

За впровадження стандартизованої упаковки виступили 61% респондентів.

Реклама тютюнових виробів

Експерти відзначають, що вживання тютюнових виробів поширено серед молоді.

Олександр Щербатюк зазначає, що 73% молодих людей віком від 18 до 29 років помічають рекламу тютюну та нікотину.

– Далі цей показник знижується з кожною віковою групою і падає до 19% серед респондентів у віці 70 років і старше, – сказав Щербатюк.

Це підтверджує спрямованість кампаній на молодше населення.

Де найбільше реклами тютюнових виробів:

  • у місцях торгівлі (32%);
  • банери в інтернеті (23%);
  • на особистих сторінках у соціальних мережах (20%);
  • на вулиці (14%).

Опитування проводила громадська організація Життя разом із Київським міжнародним інститутом соціології. Воно охопило 2009 осіб старше 18 років.