Український центр трансплант-координації спільно з медіагрупою Starlight Media, Факти ICTV та Вікна-новини запускають соціальну кампанію Донорство – безцінне.
Мета цього заходу – розвінчати міфи про донорство та показати його значення для суспільства.
Потреби у донорській крові
Через постійні бойові дії в Україні потреба в донорській крові зросла більше ніж удвічі. Наразі в Україні лише 3% населення регулярно здають кров, водночас потенційно донорами можуть бути 35%. Кампанія Донорство – безцінне покликана змінити цю ситуацію.
– Нам потрібно створити культуру регулярного донорства, щоб люди планували свої донації 3-4 рази на рік. Це допоможе забезпечити надійні стратегічні запаси крові, – сказав генеральний директор УЦТК Дмитро Коваль.
Одна донація рятує життя трьох людей
Все починається з донора, без нього переливання неможливе. Адже кров не можна виготовити чи відтворити в лабораторії. Кожна крапля має значення, а кожен донор рятує життя трьох людей.
Тому в рамках кампанії було створено соціальний відеоролик за участі відомих телеведучих Факти ICTV та Вікна-Новини.
Оксана Гутцайт, Олена Фроляк та Яна Брензей стають донорами в Центрі крові, демонструючи, що донорство – це швидкий та безпечний спосіб врятувати життя.
– Щодня ми отримуємо можливість повноцінно жити завдяки нашим захисникам. Є також багато пацієнтів, які потребують крові на постійній основі. Тож донорство крові – це найлегше і найменше, що ми можемо зробити для них, – зазначила Олена Фроляк.
Кампанія триватиме впродовж літа й полягатиме у розповсюдженні інформаційних матеріалів про донорство на ресурсах Starlight Media та УЦТК.
– Іноді жахливі речі вчать нас чомусь доброму. Війна навчила нас, що не можна залишатись осторонь. Донорство необхідне, це можливість дати життя комусь іншому, – наголосила Оксана Гутцайт.
Всі небайдужі українці запрошуються долучитися до кампанії Донорство – безцінне та стати донорами крові.