У Великій Британії заборонять на ТБ рекламу чипсів і гамбургерів до 21:00: щоб не спокушати дітей

Валентина Андрейко журналістка
гамбургер

Уряд Великої Британії ініціював заборону на рекламу шкідливої ​​для дітей їжі на телебаченні до 21:00. Це підтвердив міністр охорони здоров’я Вес Стрітінг.

Не рекламуватимуть ні на телебаченні, ні на вебсайтах для підлітків

Стрітінг також має намір припинити рекламу нездорових продуктів, таких як печиво та гамбургери, на вебсайтах, орієнтованих на дітей і підлітків.

Очікується, що обмеження набудуть чинності наступного року і стануть частиною урядових планів з боротьби з дитячим ожирінням.

Боротьба з дитячим ожирінням

Згідно з цими планами, будь-яка їжа з високим вмістом цукру, солі та жиру буде обмежена в рекламі, зокрема шоколад, гамбургери, тістечка, безалкогольні напої, солодощі, печиво та чипси.

– Тільки фундаментальна реформа системи охорони здоров’я та довгостроковий план допоможуть зберегти здоров’я суспільства, – наголосив прем’єр-міністр Кір Стармер.