Ні алкоголю, так – соцмережам: вчені проаналізували нові тренди європейської молоді

Марина Мелехова редактор розділу Медицина
молодь

В Європі спостерігається значне зниження споживання алкоголю серед молоді, яка відтепер віддає перевагу подорожам та соціальним мережам.

Зниження споживання алкоголю

Згідно з даними, опублікованими у статті Euronews, споживання алкоголю серед молоді віком від 15 років і старше впало з 12 л у 2000 році до 9,5 л у 2020 році.

Найбільше п’ють у Латвії, Чехії, Литві та Австрії. Наприклад, у Чехії, де існує пивна культура, молоді люди замовляють алкоголь переважно на вихідних.

Водночас у країнах, де традиційно багато пабів і барів –  Італії, Іспанії, Ірландії та Фінляндії – протягом останнього десятиліття спостерігали значне зниження споживання алкоголю.

За словами фінського журналіста Матті Корхонена, минулого року 37% респондентів, які взяли участь в опитуванні, заявили, що зменшили кількість алкоголю, а 10% відмовились від нього взагалі.

Лідери трендів

У більшості країн Європи молодь прагне витрачати гроші на подорожі та враження, а не на вечірки з алкогольними напоями. Цікаво, що соціальні мережі при цьому стають не лише способом розваги і відпочинку, а й новою формою залежності.

Крім того, спостерігається зростання популярності альтернативних видів тютюнових виробів, як-от вейпи.

Джерело: Evangelical Focus