Прийом, якого не було: що робити, якщо в особистому кабінеті виявили недостовірний візит до лікаря

смартфон
Джерело: Depositphotos

Фахівці Національної служби здоров’я України розповіли, що робити, якщо у своєму особистому кабінеті ви виявили візит до лікаря, якого насправді не було.

– Іноді трапляються ситуації, коли користувачі якоїсь із медичних інформаційних систем виявляють у своєму особистому кабінеті візити до лікаря, яких насправді не було, – йдеться в повідомленні.

Алгоритм дій

Що ж робити, якщо ви побачили недостовірний візит до лікаря? У НСЗУ запропонували такий алгоритм дій:

  • якщо є можливість, з’ясуйте в лікаря, який вніс таку інформацію у вашу електронну медичну карту, чому так сталося. Можливо, сталася помилка;
  • у такому разі важливо ввічливо вказати на помилку і попросити видалити інформацію про недостовірний візит;
  • у разі неможливості зв’язатися з лікарем, зверніться безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому зафіксовано візит.

Можливі зловживання

У Службі зазначили, що якщо ви бачите регулярні недостовірні візити, внесені в тому самому медичному закладі, це може бути зловживанням з боку лікарів. У такому разі подайте скаргу до Національної служби здоров’я за номером 16-77 або за посиланням.

Зараз дивляться

Кожна скарга перевіряється і в разі можливого порушення НСЗУ реагує, запевнили у відомстві.

Джерело: НСЗУ

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка