Тренди на ринку їжі 2024: як змінюються продукти і харчові звички українців

New Food Summit 2024

Одним із важливих заходів цієї осені став New Food Summit, який зібрав провідних експертів та підприємців харчової промисловості для обговорення інноваційних підходів до виробництва їжі в Україні.

Ключові тренди 2024

У 2024 році український ринок їжі продовжує адаптуватися до нових реалій в умовах війни, блекаутів та змін у харчових уподобаннях споживачів.

Спікери New Food Summit розповіли про необхідність інновацій у харчовій промисловості та нові можливості виробників цієї галузі у контексті сучасних викликів.

Зараз дивляться

Отже, ключові тренди 2024:

Зростання попиту на локальні продукти. Українські споживачі все більше цікавляться товарами місцевого виробництва.

Це пов’язано з бажанням підтримати вітчизняних виробників та зменшити залежність від імпорту.

Здорове харчування. Інтерес до здорового способу життя продовжує зростати. Українці шукають продукти з низьким вмістом цукру, без глютену, а також з високим вмістом білка.

Тому з’являються нові бренди, які пропонують здорові альтернативи традиційним продуктам.

Екологічне пакування. Споживачі стають більш свідомими щодо екологічних питань. Виробники починають використовувати біорозкладні матеріали та упаковку з перероблених матеріалів.

Інноваційні смаки та комбінації. Через те, що українці відкриті до нових кулінарних експериментів, сьогодні виробники пропонують продукти з незвичними смаками, а також різні комбінації традиційних інгредієнтів.

нова їжа та продукти

Фото: Марина Мелехова

Наприклад, йогурти на основі соєвого молока з фруктами та ягодами, натуральний лимонад зі смаками коли, манго, апельсину та дрібкою анісу, желейні цукерки та конопляний шоколад та інші смаколики.

Функціональні продукти. Зацікавленість у продуктах, які мають додаткову користь для здоров’я, зокрема з пробіотиками та рослинними протеїнами.

85% українців споживає снеки щодня, і ця цифра зростає. Молодь не розрізняє повноцінну їжу та неповноцінну.

Вони вибирають цікаві смачні снеки, інноваційні і білкові. Їм потрібна оптимізація часу, універсальність, функціональність, зручність.

Наприклад, у снеках РябChick  — 81% білка і 0% вуглеводів. 30 г білка — це 48% від добової його необхідності, тож такий продукт цілком відповідає сучасним потребам українців у снеках.

— Ми знайшли таку технологію, щоб снек гарно зберігався, але при цьому не було додано шкідливих інгредієнтів, — зазначила Катерина Вайдич, засновниця та співвласниця РябChick.

Цей кейс також про швидкість. Адже від ідеї до упаковки пройшло 3 місяці, а до появи продукту на полках ритейлерів — 5 місяців.

Катерина порадила виробникам не мислити на кшталт “все вже зроблено до нас”, а намагатись відходити від рамок.

Крім того, сьогодні існує безліч корисних способів підвищити рівень споживання білка, не вживаючи при цьому м’яса.

— Наш харчовий концентрат з соняшника можна використовувати вагітним жінкам, людям з алергіями та непереносимістю глютену, лактози, а також тим, хто шукає додаткові джерела енергії рослинного білка, наприклад, веганам чи спортсменам, — розповіла менеджерка компанії Potoky Маргарита Гученкова.

Онлайн-продажі та доставка. Попит на онлайн-торгівлю та служби доставки їжі продовжує збільшуватися. Зручність і швидкість особливо актуальними під час війни і блекаутів.

Цей захід ще раз довів просту істину — виробники, які зможуть впроваджувати ці тренди у своїй діяльності, матимуть можливість зайняти вигідні позиції на ринку.

Джерело: New Food Summit 2024

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка