Обрати лікаря стало набагато простіше: у застосунку Helsi з’явилися рецензії на медиків, створені штучним інтелектом на базі справжніх коментарів пацієнтів.
ШІ у медицині
Штучний інтелект (ШІ) медики сьогодні використовують для діагностики, аналізу медичних зображень і даних пацієнтів.
Це також допомагає у розробці персоналізованих планів лікування, оцінці генетичних та клінічних досліджень тощо.
Крім того, ШІ автоматизує рутинні процеси, зокрема чат-боти обробляють інформацію і надають відповіді на запитання в режимі реального часу.
Команда Helsi пішла ще далі, поставивши йому завдання проаналізувати всі коментарі пацієнтів і створити в застосунку єдину рецензію для кожного лікаря на основі таких критеріїв як методи лікування, спілкування з пацієнтами, частота прийому і поведінка лікаря під час консультацій.
Нові можливості для пацієнтів і лікарів
— Ми регулярно проводимо опитування серед користувачів, і багато хто зазначає, що, обираючи лікаря, читає відгуки. Тепер ми спростили цей процес: одна рецензія відображає всі коментарі, — зазначив Євген Донець, CEO Helsi.
Тобто якщо раніше люди мали змогу ознайомитися лише з рейтингом спеціалістів, наразі в них є можливість дізнатися про нього більше. Сьогодні це вже доступно користувачам Helsi Plan.
А для лікарів та керівників медзакладів це додатковий шанс отримати зворотний зв’язок від пацієнтів.
— Наприклад, на своєму дашборді я бачу оцінки та відгуки про лікарів мого центру, — каже Олександр Прокопчук, директор медзакладу, де надають первинну медико-санітарну допомогу жителям міста Золотоноша.
Додаткову інформацію користувачі можуть знайти у соціальних мережах Helsi: Instagram, Facebook та Telegram, де щодня публікують важливі дописи для підтримки здоров’я українців.
Джерело: Helsi