Фахівці з мови тіла Ліліан Гласс, Патті Вуд і Тоня Рейман розповіли про секрети правильного використання жестів на співбесіді, передає
1. Правильно увійти
Протягом 10 секунд роботодавець складає загальне враження про потенційного співробітника. Тому важливо правильно увійти.
Розправте плечі, витягнете шию – хода повинна бути легкою.
2. Комфортно розташуйтеся
Сісти, випрямитися і спертися на спинку стільця. Це дасть співрозмовнику зрозуміти, що ви відкриті перед ним і впевнені в собі.
3. Не дивитися постійно в очі
Ви можете переміщати погляд з губ, очей, носа і при цьому збережеться ефект зорового контакту з роботодавцем.
4. Не жестикулюйте занадто активно
Це створить вигляд, ніби ви хвилюєтеся і не можете справлятися зі своїм хвилюванням.
Краще спокійно покласти руки на стіл.
5. Показуйте долоні
Відкриті долоні свідчать про чесність і готовності до співпраці.
6. Кивок в потрібний момент
Важливо дати зрозуміти, що ви уважно слухаєте співрозмовника.
А для цього всього лише потрібно не демонструвати відсутній погляд і кивати в необхідний момент.
7. Зблизитися зі співрозмовником
Невеликий нахил корпусу вперед покаже інтерес і симпатію до рекрутера.
Читайте: Ходити на роботу шкідливо – вчені
До слова, французькі дослідники з університету Париж IV Сорбонна провели експеримент, який довів, що декольте у жінок може впливати на отримання роботи.