Відповідно до звіту Комісії з безпеки споживчих товарів США (CPSC), травми, пов’язані з цими так званими “продуктами для мікромобільності”, різко зросли на 70% в період з 2017 до 2020 року.
Це збільшення корелюється з більш широким використанням цих альтернативних транспортних засобів, оскільки американці повертаються до роботи, навчання та інших занять після обмежень у зв’язку з пандемією коронавірусу.
У період з 2017 до 2020 року травми, пов’язані з продуктами для мікромобільності, призвели до більше ніж 190 тис. відвідувань відділень невідкладної допомоги США.
Згідно з прес-релізом CPSC, їх число неухильно зростало – з 34 тис. в 2017 році до 44 тис. в 2018 році, 54 800 у 2019 році і 57 800 минулого року.
Більша частина сплеску припала на електросамокати: 7 700 відвідувань швидкої допомоги у 2017 році; 14 500 в 2018 році; 27 700 осіб в 2019 році і 25 400 в 2020 році.
Як засвідчили дослідження, травми найчастіше стосувалися рук та ніг, а також голови та шиї.
Комісія заявила, що їй відомо про 71 смерть, пов’язану з продуктами для мікромобільності, протягом періоду дослідження, але зазначила, що звітність неповна.
Небезпеки, пов’язані з електронними моторолерами і електронними велосипедами, здебільшого зумовлені механічним, електричним і людським чинниками.
Щоб зменшити ці ризики, CPSC працює з ASTM International (раніше відоме як Американське товариство випробувань і матеріалів) і Underwriters Laboratories (UL) з метою поліпшення стандартів продукції.
Тим часом, CPSC закликав користувачів зробити кілька кроків, щоб захистити себе.
Під час використання засобів для мікромобільності завжди надівайте шолом.
І перш ніж кататися на електросамокаті, перевірте його на наявність пошкоджень. Мається на увазі огляд керма, гальм, дросельної заслінки, дзвінка, ліхтарів, шин, тросів і рами. Пошкодження може спричинити втрату контролю та призвести до аварії.