Ліки, консультації донорство: які нові послуги з’явилися на сервісі Helsi під час війни

аптека
Джерело: Depositphotos

Про нові медичні послуги, які з’явилися на українському онлайн-сервісі Helsi, одному з українських ЗМІ розповів СЕО-фахівець компанії Євген Донець.

Так, за його словами, з початку війни в Україні було запущено низку критично важливих для такого часу послуг: онлайн-консультації лікарів, пошук донорів крові, бронювання та замовлення ліків.

Онлайн-консультації з лікарями

Зараз дивляться

– Оновлені онлайн-консультації з лікарями в Helsi досить швидко почали набирати обертів, адже це можливість зв’язатися з лікарем з будь-якої точки світу, – каже Євген.

Він зазначає, що всі онлайн-консультації є безкоштовними, навіть якщо йдеться про приватних лікарів.

За перший місяць було заплановано понад 17 тис. онлайн-прийомів, а понад 3 тис. українських лікарів мали доступ до телемедичних консультацій. За березень найбільше онлайн-прийомів провели лікарі Харкова, Києва, Львова та областей.

Донорство крові

В середині березня розпочали ще одну важливу ініціативу – донорство крові. Вона спрямована на швидку допомогу в пошуку донорів центрам крові.

Пацієнт заповнює спеціальну анкету на helsi.me. Щойно в його області з’являється потреба в донорах, він отримує пуш-сповіщення з контактами центрів крові, з якими можна буде координувати візит.

Дані про групу і резус-фактор пацієнта надійно зберігаються в системі, обробляються алгоритмом і недоступні медпрацівникам. Це безпечно для центрів крові, адже подати заявку можуть виключно перевірені користувачі Helsi, які підключені до eHealth.

Перші пуш-повідомлення про потреби крові отримали потенційні донори міст Львова та Запоріжжя.

Замовлення та бронювання ліків

У перші дні війни в аптеках було дуже важко знайти конкретні ліки, адже не всі сервіси працювали справно. Але з плином часу як аптеки, так і сервіси замовлення ліків виправили ситуацію.

Так, у Helsi швидко відновили бронювання ліків через сервіс Ліки онлайн. У додатку можна було знайти ліки на карті, забронювати їх, потім з пацієнтом зв’язувалася аптека і підтверджувала замовлення або переадресовувала в інші точки. Зрозуміло, з урахуванням комендантської години.

Джерело: AIN

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка